Pediatrie Vlková s.r.o.

Zajišťujeme preventivní a léčebnou péči, povinné a nadstandardní očkování.

Důležité informace pro pacienty  - sledujte :

Aktuality a informace z naší ordinace.

• Objednání předem

Všichni pacienti ( poradny, nemocní, potvrzení, přihlášky školky, očkování) musí být PŘEDEM OBJEDNÁNI.
    Objednávejte se nejlépe přes aplikaci Medevio
    případně telefonicky nebo emailem
    telefonicky (241011748) nejlépe 8-8.30 hodin  (pondělí, úterý, čtvrtek, pátek) a 13-13.30 hodin ve středu nebo e-mailem na mudr.vlkova.tajovskeho@gmail.com
  • Preventivní prohlídky

Prosíme rodiče, aby si sami hlídali termíny preventivních prohlídek svých dětí - vždy o o lichých narozeninách - 3 roky, 5 let, 7 let, 9 let, 11 let, 13 let, 15 let, 17 let.
  • Přechod k praktickému lékaři

Prosíme pacienty, kterým se blíží 19.narozeniny, aby si včas začali hledat praktického lékaře pro dospělé a dali nám vědět, komu máme  odeslat výpis ze zdr. dokumentace.
    V naší ordinaci můžete být ošetřeni max.do měsíce před 19. narozeninami.
  • Přeočkování proti tetanu

(tetanu, černému kašli, záškrtu a dětské obrně)
    Všechny děti  mezi 10 a 11 rokem by měli mít přeočkování proti tetanu, pokud je vaše dítě ještě nemá a bylo mu už 10 let, objednejte se.
  • Očkování proti HPV

od 1.1.2024 jsou pojišťovnou  hrazeny všechny vakcíny proti lidským papilomavirům ( Cervarix, Gardasil 9) pro 11-14leté. Pokud budete mít zájem, ozvěte se.
  • Očkování proti meningokokům

Od 1.1.2024 je pojišťovnou hrazeno očkování pro 14-16leté proti meningokokům. Pokud budete mít zájem, ozvěte se.